کارگاه آموزشی « تحو ل کودک»

خانواده سالم و ایده‌آل، خانواده‌ای است که به نیازهای همه جانبه اعضای خود توجه دارد و سعی می‌کند به انتظارها و نیازهای کودکان به شیوه‌های درست پاسخ دهد و زمینه یک رشد همه جانبه را برایشان فراهم آورد. بدیهی است برای نائل شدن به یک چنین رشدی، آموزشی همه جانبه نیاز است که در رأس تمامی آموزش‌ها، آکاهی از روان‌شناسی رشد دوران کودکی می‌باشد. دانستن اینکه رشد و تحول کودک از مراحل خاصی تشکیل شده و هر یک از این مراحل اقتضاهای ویژه‌ای را می‌طلبد، می‌تواند به والدین کمک کند تا بدانند در هر مرحله از رشد کودک خود چه انتظاراتی می‌توانند از او داشته باشند. همچنین آگاهی از راهبردهای تربیتی مناسب این دوران نیز سبب می‌شود تا والدین هنگام مواجهه با مسائل شایع دوران کودکی، مانند وقتی که کودک حرف گوش نمی‌دهد، به درس‌هایش کم‌توجهی می‌کند، به موقع نمی‌خوابد، با خواهر و برادرش سازگاری ندارد، زیاد تلویزیون می‌بیند و … بتوانند برخورد مناسب داشته باشند.

هدف کارگاه

هدف از آموزش این دوره، آشنایی با مراحل رشد دوران کودکی و فراگیری راهکارهای تربیتی برای داشتن برخوردی مناسب با مسائل شایع این دوران است.

 مخاطبین کارگاه

مخاطبین این کارگاه والدین کودکان ۷ تا ۱۱ سال می‌باشند.

 مدت زمان کارگاه

مدت زمانی کارگاه آموزشی تحول کودک، ۱۰ ساعت (۵ جلسه ۲ ساعته) است که به شکل نظری- عملی برگزار می‌گردد.

متون علمی مربوط به هر جلسه، به صورت جزوه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد. این مجموعه که در کلاسور مخصوص به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌گردد، می‌تواند منبع علمی به روز، جامع و بسیار مفیدی باشد.

اثربخشی کارگاه‌های آموزشی با انجام تحقیقات متعدد علمی تأیید شده و نتایج این پژوهش‌ها در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های علمی معتبر داخلی و خارجی منتشر می‌گردد.

گواهی‌نامه ویژه این دوره آموزشی، در صورت حضور مستمر و منظم در تمامی جلسات، به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

 می‌خواهم ثبت نام کنم!